.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه روحانیان مجلس با آیةالله مهدوی کنی

رییس مجلس خبرگان رهبری در دیدار جمعی از روحانیون مجلس توصیه هایی به فعالان سیاسی کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در این دیدار که ساعت 17 دیروز در دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزار شد آیت‌الله مهدوی کنی نکاتی را درباره «وحدت اصولگرایان» و مسائلی که نمایندگان روحانی مجلس باید به آن توجه داشته باشند مطرح کرد.

آیت‌الله مهدوی کنی در این دیدار با اشاره به حضور طیف های مختلف روحانیون مجلس در این جلسه و بیان اینکه سلیقه های مختلف اینجا حضور دارند خطاب به نمایندگان روحانی در مجلس گفت: باید در انتخابات مجلس نسبت به جریانی که به اسم انحرافی می گویید و اصلاح طلبان حواستان جمع باشد.

حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به فضای صمیمانه این دیدار گفت: نمایندگان شرکت کننده در این دیدار به تشریح مسائل کشور و حساسیت های موجود پرداختند و تعدادی از نمایندگان برخی اقدامات جریان انحرافی در استان ها و شهرستان ها را برای حضور در مجلس نهم برشمردند.

بنایی با اشاره به توصیه اخلاقی آیت الله مهدوی کنی و یادآوری نصیحتی قرآنی افزود: رئیس مجلس خبرگان رهبری در این دیدار به نمایندگان توصیه کردند بر اساس رهنمود قرآن کریم به صورت فردی و گروهی قیام کنید. کار جمعی بر هر کاری مقدم است و کار جمعی و هم اندیشی بدون گذشت و ایثار به نتیجه نمی رسد.

وی افزود: آیت الله مهدوی کنی تاکید کردند ما ملزم به در پیش گرفتن وحدت هستیم و باید از کارهایی که مشکلاتی ایجاد می کند خودداری کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس گفت: آیت الله مهدوی کنی درباره شاخص بودن عملکرد روحانیت نیز سخن گفت و یادآور شد «یکی از لوازم درک شرایط روز و هماهنگی در گفتار و رفتار روحانیت است». آیت الله مهدوی کنی تاکید کردند که روحانیت باید با سعه صدر، تحمل آرای دیگران فعالیت و مشارکت داشته باشند و در صحنه حاضر باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.